Post by transiagrebcaddurl on Mar 12, 2022 9:04:02 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Bubbles Empire Champions ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Bubbles Empire Champions IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ möjliggör fusk ▞▞▞
▞▞▞ Bubbles Empire Champions 2022 version ▞▞▞
Kan inte ansluta till facebook. Något om en inbäddad webbläsare. I övrigt är spelet underhållande.
Ett roligt spel med obegränsade liv, verkar nästan oändliga nivåer. En stor tidsfördrivare. Enda nackdelen är de medvetna kulorna i samma färg som hindrar dig från att slutföra en nivå så att du spenderar för att fortsätta. Jag har lärt mig att stå emot nu.
Bubbles Empire Champions Hádanky ijmj
Jag tog bort spelet efter att ha spenderat $5,00 totalt på bara 45 minuter! Synd att det här spelet är en "pengagrop"! Du spenderar 99 cent för 30 guldmynt, men när du behöver en power up kräver det mellan 26-29 samma guldmynt! I slutändan betyder det att du spenderar pengar på varje nivå! Ett gäng giriga!@#$% ! Och appen fuskar!
Bubbles Empire Champions Rompicapi kaey
Ärligt talat ger jag dig 5 stjärnor eftersom spelet är fantastiskt. Det är enkelt att förstå, och det har ändå många olika funktioner och saker att göra som att klubbarna går med på tävlingarna...bra spel, mycket roligt och cool grafik. Tack alla
Ändrad recension. Nu på nivå 450. Något med det här spelet får mig att komma tillbaka även om jag har tillbringat dagar på samma nivå. Ofta fungerar inte bollsiktet. Det går ofta på tok och skjuter iväg bollen någonstans slumpmässigt, eller ännu värre, skjuter 2 eller 3 bollar i rad. Dessutom verkar det som att alla andra nivåer är en superhård, extremt hård eller mycket hård nivå. Det är fortfarande kul, och jag gjorde en gång ett litet köp, så inga annonser
Jag gillar spelet, men det ger dig aldrig rätt färger för att fortsätta och få stjärnorna. När du har grönt och gult på tavlan, varför ger det dig alla röda bubblor? Det finns ett fel i programmet någonstans.
Bubbles Empire Champions Puzzle iun
😃😃😃
Plattformen är särskilt pålitlig ~ ~ många av mina vänner använder telefonen för att låna pengar - är särskilt bekväma låneförfaranden är mycket enkla ~ ~ bra låntagare att låna en mobiltelefon ~ ~ kan ansöka om lån kontantlån ~~~ löst mitt problem är inte provinsens pengar och sinnesfrid
Äntligen dumpade den här sopappen. För jäkla mycket sopannonser. Varför någon skulle göra ett köp via den här appen är otroligt. I grund och botten en bluff.
Bubbles Empire Champions 퍼즐 ifr
Uthärdliga annonser. Obegränsade liv. Ingen lön för att vinna eller att spela/framsteg. Bubbelpopper. Det är det absolut bästa spelet för vad du får gratis. Alla borde ha det. Inga skäl att låta bli.
Super kul
Spelet är roligt och jag älskar det; dock annonser om dumma spel där fruns gravida och maken som är otrogen blir gamla. Klarar inte så många annonser. Annars bra spel.
Det enda jag inte gillar är att de ibland ger dig skyttar i en färg som det inte finns något skott, vilket kan göra eller bryta spelet.Vissa nivåer kommer att spelas 10, 15, 20 gånger innan ett slag är tillgängligt. Frustrerande och irriterande.
Betala för att vinna. KÖP INTE IN!!! Började roligt och utmanande, sedan märkte jag att du inte kommer att komma långt om du inte betalar för de mynt som krävs för att ha tillräckligt många varv för att klara de högre nivåerna. Du kommer också att förlora om du inte köper de jäkla power-ups som krävs för att klara dessa nivåer. Om du skapar ett spel med "pay-to-win" i åtanke, bör du bara sluta och jobba för IRS eftersom allt du bryr dig om är "mo money, mo money, mo money" och du har ingen plats i spelutvecklingsverksamhet.
Det är ett roligt men frustrerande spel ibland, speciellt när bollen släpper åt fel håll från där du vill att den ska gå!!!!!
Mycket roligt!
verkar kul men jag har bara börjat
Lvl 38 och uppåt är ganska omöjligt.(Om du inte köper boosters)
Jag väntar på att komma till nästa dag för min belöning. varje gång jag återvänder till spelet är det dag ett igen för belöningar. Men jag älskar de vackra bollarna. Spelet är roligt också tack åh och kolla in den glitchen åt mig tack.
Jättekul spel!!!
Slutade som en lön för att vinna runt lvl2260 och det med att jag provade alla metoder jag kan tänka mig samtidigt som det ger mig bs för skott och konsekventa bs av färger som jag inte kan använda
Det började med ett fantastiskt spel, men när du går framåt blir det mer av ett köp-spel. Jag förstår att det ska vara utmanande men det blir löjligt svårt att spela och inte spendera pengar. Även med mina köp har den fortfarande många annonser. Färger kommer i värsta ordningen får aldrig vad du behöver. Dessutom tjänar du mynt i spargrisen från din poäng bara måste betala riktiga pengar för att få mynten du tjänat. En sådan rip-off. Avinstallerar definitivt.
Roligt spel. Vissa nivåer är svåra, men du kan klara dem. Behöver ett sätt att tjäna fler mynt. Jag hatar att köpa mynt på spel som påstår att de är gratis
Bla bla
Absolut älskar att spela det här spelet. Lätt för att döda tid, spelet är mycket smidigt. Massor av möjligheter att titta på reklam för gratis busters eller extra bilder. Jag älskar dessa bubble shooter-spel. Ärligt talat hatar jag att behöva vänta på att liv ska fyllas på. Som jag vill spela när jag vill. När jag har ledig tid, behöver en distraktion eller behöver döda tid. Det suger att öppna ett spel bara för att se att du har timmar på dig innan du kan spela igen. Såvida du inte spenderar, så långt har jag inte spenderat något
Älskar spelet. Men det finns många långa annonser. Jag kunde knappt spela idag. Annonsen upprepades och låste sig
excellent
Silly Royale -Devil Amongst us Action vlwb
Trevligt spel
För många annonser. De tar några sekunder efter varje spel och kan inte raderas förrän de angivna tidsgränserna har nåtts.
än så länge gillar jag tge-spelet men jag har precis börjat spela så efter ett tag kommer tge-stjärnorna att ändras.
Ursprungligen gav jag det här spelet 5 stjärnor, men efter att ha försökt på samma nivå över 50 gånger tar jag bort appen. När samma färger upprepade gånger dyker upp, som du inte kan använda och du inte kan träffa färger ovanför skärmen, är det inte utmanande, det är irriterande. Om speldesignerna vill att vi ska fortsätta spela, MÅSTE nivåerna ge de färger som du åtminstone kan bankskjuta.
Utvärdering av användarvänlighet är mycket bra. Tyvärr, den låga kostnaden. Men det här är en bra början. Trevligt samarbete. inledande utvärdering. Plattformen är mycket bra. Mycket pålitlig! Nyligen hade jag en strikt hand. I behov av pengar och vände en massa saker. Sedan hittade jag telefonen rekommenderade låneprogrammet är inte dåligt. Försök bara ansöka. Kan du se ditt företag?
Det här spelet är som en berg-och-dalbana men det tar ett tag, ungefär en timme innan resan tar fart. Power Bonus kan bara användas en gång per spel vilket inte är bra. Du har 3 olika att använda men när du väl har använt någon av dem kan du inte längre använda någon av dem förrän nästa spel. Vad är poängen med att ta tag i dem.....Men när det kommer igång är det spännande!
Coolt spel. Tillräckligt bra grafik. Annonserna är inte överväldigande. Inte speciellt banbrytande, men alla spel behöver inte vara Det är irriterande när ett spel baserat på skicklighet och strategi förvandlas till tur. Vissa av de högre nivåerna kan inte slås om spelet inte ger dig rätt färgade bubblor vid rätt tidpunkt. Varje steg i ett spel bör ge dig chansen att gå framåt mot seger. Med ett begränsat antal bubblor varje omgång är även ett neutralt drag ett steg bakåt, på sätt och vis
Behöver inte ha några annonser. Jag kan inte spela musik utan att behöva trycka på play hela tiden på grund av att annonser startar.
👍😀👍
Intressanta pussel och krafter, men det tar för lång tid att starta nästa spel. För mycket lite "belönings"-grafik att titta på.
Det här är ett bra spel, men det får ett lågt betyg eftersom jag inte betalade för några annonser och nu mellan varje spel dyker det upp en annons varje gång och inte bara det, mer än halva tiden måste jag vänta på att den ska vilja att installera något jag inte vill ha. Jag kommer aldrig att vilja ha något av dessa erbjudanden eftersom de gör mig så frustrerad. Jag skulle ha gett det här spelet betyget 5, men det får betyget 1 stjärna på grund av detta. SLUTA ANNONSERNA! JAG BETALADE INGA TILLGÄNG!
En utmärkt plattform för lån, smålån, enkla procedurer, revisionstiden är mycket snabb och datumet för ansökan samma dag som ansökan var fantastiskt!
Jag gillar verkligen det här spelet, men jag har en fråga om något jag inte förstår. Jag köper mynt då och då, och priserna är lite konstiga. Om jag köper 20 mynt kostar det 99 cent, men om jag köper 50 mynt kostar det 3,49 USD. Det verkar som om du ville att folk skulle spendera mer, skulle du ge dem ett avtal om att köpa fler mynt, snarare än att debitera dem extra. Om jag vill ha 100 mynt totalt, skulle jag spendera 99 cent 5 gånger, (total kostnad 4,95 USD) istället för 3,49 USD 2 gånger, eller 9,99 USD en gång. Ser du vad jag säger?
😀
Bubbles Empire Champions ปริศนา uzdc
👏
Jag gillar det här spelet mycket. Jag ÄLSKAR den långa, solida riktlinjen, massor av bubblor, ingen timer, den vackra ljusa, klara, skarpa grafiken och färgerna som matchar på slutet utan oöverträffade bubblor, bubblor passar in mellan andra bubblor. Det är utmanande men inte så att du inte kan vinna. Det är kul. Du känner inte att du vill avinstallera eller inte spela eftersom det är omöjligt. Det enda jag inte gillar är de tvåfärgade bubblorna. Färgerna är så nära röda/orange att de suddas ut lite.
Njut av spelet. Inga instruktioner bara dyker upp av en slump. Skulle vilja se eventuella extra pops över rulla till nästa spel. Gillar verkligen det här på separat veckospel.
Jag är på nivå 1710. Jag har spelat länge. Vad har hänt med de 2 extra dragen när du kommer till 5 bubblor kvar i skjutaren? Vad har hänt med de 3 chanserna att snurra hjulet? Dessa två föremål gjorde det här spelet så unikt eftersom det var användbart för spelaren. Jag hade inget emot att titta på annonserna för att få extra hjälp. Jag hoppas att laget kommer att ta tillbaka det, det var den bästa delen med spelet. Det är också anledningen till att jag ger 3 stjärnor och inte 5. Du tog del av min roliga och utmaning bort.
FULLSTÄNDIGT RECENSION: det är inte exakt original på något sätt "ANNONSER", men det är fortfarande ett roligt litet sätt att slösa tid på "Annons". Kontrollerna är bra, grafiken är enkel men effektiv 'ADVERT'. Om du gillar "ADVERT" den bubbla-poppande genren antar jag att du skulle gilla den här, men "ADVERT" erbjuder det inget nytt alls. Starta spelet 'ADVERT', försök igen nivå 'ADVERT', gå vidare till nästa nivå 'ADVERT', under spelets 'ADVERT'. Jag har aldrig haft ett spel som spammar dig så mycket med annonser. 3 stjärnor på grund av annonsspam.
Minska mitt betyg till en stjärna, varför finns det inte ett annat sätt att länka ett konto än via Facebook? Jag får ett meddelande som säger att för kontosäkerheten är alla inbäddade webbläsarinloggningar inaktiverade från och med nu. Detta är väldigt nedslående för mig eftersom jag var långt in på 1300-talet i nivå. Snälla hjälp